søndag den 30. september 2012





























Kom nu ud lille prut! ;)

15 kommentarer:

  1. Wauw en stor og flot gravidmave!

    SvarSlet
  2. Det er jo egenligt fantastisk, hvad vi kvinder kan...;) Flot mave.
    Kan godt forstå hvis tålmodigheden er ved at være brugt.
    Glæder mig til at se den lille prut...
    Hej fra Maja B

    SvarSlet
  3. Stakkel! Husker det som var det i går - kan næsten mærke vægten fra maven trække i min hud helt omme fra ryggen. Når det er sagt, så er det virkelig en flot mave, du render rundt med :-)

    SvarSlet
  4. Slap af en dunk!! ;-) Det ser virkelig hårdt ud! Krydser fingre for, at prutten beslutter sig for at komme ud lige om lidt!

    SvarSlet
  5. Smuk mave Maja - lov mig du nyder de sidste dage, men jeg ved hvor tungt det er og hvor meget I alle glæder Jer! At blive 4 er intet mindre end fantastisk!
    Venter spændt på at se den lille prut!

    Kh

    SvarSlet
  6. Nøj, hvor er den fin! Jeg bliver helt misundelig :).
    Held og lykke med alt det spændende, forestående.

    SvarSlet
  7. Tak! Jeg burde skamme mig, lillesøster kommer når hun er parat ;) Jeg har nydt graviditeten og prøver også at nyde den sidste del, jeg bliver desværre bare så utålmodig og rastløs her i slutningen, kan slet ikke vente!

    SvarSlet
  8. årh hvor du gror, smukt! Håber snart baby kommer ud til jer!

    SvarSlet
  9. Hold da op. Der er da heller ikke plads til meget mere derinde. Held og lykke med fødslen.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  10. SMUK - intet mindre!! Der inde ligger et lille bitte menneske, vildt altså!:) Nu får I hende snart i armene, ih Maja, kan godt forstå du næsten ikke kan vente <3

    SvarSlet
  11. Tak, I er sgu dejlige! Snart, snart, SNAAART!! :) Kys til jer!

    SvarSlet
  12. Orv, hvor er du fin-Det er jo lige om lidt-Masser af pøj pøj-Jeg glæder mig til at se den lille fis:)

    SvarSlet
  13. Wow en fin mave! NU er det snart :) Rigtig god fødsel, det er ligeså fantastisk og spændene 2. gang ;)

    SvarSlet