torsdag den 5. september 2013

B Ø Ø Ø H ! !











































Kuk kuk... I'm back, men ved altså ikke om det er for good? Jeg kiggede billeder igennem på min computer og fik pludselig
(ret vildt) lyst til at smide lidt billeder op på bloggen. Tiden er fløjet afsted og flyver fortsat videre i pendulfart. My er
startet i vuggeren, synes det har været en hård omgang, Karla Gry i 1. klasse og jeg tilbage på job, 1 uge og så gik jeg ned
med en nedgroet negl (det lyder måske harmløst, men det gør SÅ nas). Jeg ved ikke rigtig hvad jeg vil med dette indlæg,
måske bare sige hej? Jeg håber I har det god derude i det store blogland, I skal vide  jeg stadig kigger med :) God aften i
stuen!

31 kommentarer:

  1. Og jeg kigger i den grad også med herinde. Jeg håber, at den nedgroet negl har det bedre:)

    SvarSlet
  2. Dejligt du er tilbage, også bare for en stund :o)
    Hvor er My blevet stor og lige så skøn som sin storesøster, som åbenbart gerne vil med på billeder igen ;o)
    Ved godt hvor ondt sådan en nedgroet negl gør..

    SvarSlet
  3. Jeg er enig med de andre - dejligt at du er tilbage :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! På en god dag, kan man godt lige knipse et billede eller to (så er man meget heldig) :)

      Slet
  4. Anonym10:23

    Du og dine fantastiske billeder er savnet....god bedring med neglen:)

    SvarSlet
  5. Fedt! Men rigtig rart at kunne følge dig på IG i det mindst:)

    SvarSlet
  6. Anonym21:59

    Enig med Maria - thank god for instagram ;) Men dejligt du også kommer her forbi, for jeg følger stadig med :) God bedring! /Ida

    SvarSlet
  7. Jeg håber, du bliver hængende. Om ikke andet så en gang i mellem :)

    SvarSlet
  8. Dejligt at du er tilbage - om det kun er midlertidigt eller en gang imellem. Håber du hænger ved - her er så hyggeligt!

    SvarSlet
  9. Ej Maja har lige opdaget du er BACK! Hvor er det fedt! Håber du bliver:-)

    SvarSlet
  10. Anonym11:25

    Dejligt med et fint comeback :)

    Jeg er selv ved at lave et collage projekt i stil med dit fantastiske værk. I den forbindelse er jeg på jagt efter en ramme som din. Jeg har kun kunnet finde den i sort, eller hvid og jeg vil nu helst have den i træ:) Derfor, hvor har du erhvervet din?

    Hilsen Caroline

    SvarSlet
  11. Fedt, du er tilbage, Maja.. Følger dig jo på insta, men der er noget særligt ved billederne på bloggen :)

    SvarSlet
  12. Dejlige billeder. Og det med neglen lyder i øvrigt som noget, der ville kunne få de fleste ned med nakken - AW!

    SvarSlet
  13. i found you at instagram, what a nice family and home! Greetings from belgium

    SvarSlet
  14. Skønt at se dine fine glimt - håber der kommer flere af disse :)

    SvarSlet
  15. Anonym14:05

    Ɗo I want to find a girlfriend that I can settle down with, and fall in love (gaѕp).
    t feel awkward ߋr uncomfortable when you use these еlevator insoles.
    All were staunchly conservative, fieгcely anti-communist and soϲially elite.


    Feel free to visit my site; What men Secretly want ρdf Download,
    elcafedelamari.blogspot.com,

    SvarSlet
  16. I am extremely impressed along with your writing abilities, Thanks for this great share.

    SvarSlet
  17. Anonym22:05

    michael kors outlet uk
    miami dolphins jerseys
    cheap oakley sunglasses
    pandora
    green bay packers jerseys
    mlb jerseys
    abercrombie and fitch
    polo ralph lauren outlet
    hollister uk
    indianapolis colts jerseys
    burberry outlet online
    discount oakley sunglasses
    mcm bags
    prada shoes
    cheap mlb jerseys
    mizuno running
    fred perry polo shirts
    michael kors outlet
    beats headphones
    christian louboutin outlet
    cheap oakley sunglasses
    seattle seahawks jerseys
    oakland raiders jerseys
    hollister
    oakley sunglasses
    mont blanc
    ed hardy t-shirts
    air max 90
    tiffany and co
    nfl jerseys
    mcm handbags
    michael kors uk
    abercrombie and fitch
    lebron james shoes
    burberry handbags
    oakley sunglasses
    cai2015625

    SvarSlet
  18. Du kan lede tiktok-profilen og poste video om dit barn på den. Herfra https://viplikes.dk/tiktok/tiktok-followers/ kan du få følgere til din profil

    SvarSlet