søndag den 28. august 2011













































Jeg ved hvordan det føles at være en heldig kartoffel, jeg fandt nemlig dette über skønne klædeskab på dba, for nogle uger siden. Jeg har længe ledt efter et ekstra skab, da vi har brug for mere opbevaringsplads og så var det jeg faldt over dette retroskab, som oveni købet har en flot blå farve indvendig. Vi har valgt at "bygge videre" på det klædeskab som vi i forvejen har, det ser fedt ud og vi sparer også noget plads ved at vælge denne løsning.

4 kommentarer:

  1. Fedt skab. Og hvem der bare havde sådan en orden ;)

    SvarSlet
  2. Tak :) Det er også kun fordi jeg lige har lagt alt på plads :)

    SvarSlet
  3. Hold da op , det er rigtigt fint.. Gid man havde plads til sådan et stort skab.. :)

    SvarSlet
  4. godt fund! Der står det perfekt. Og god orden ja...:-)

    SvarSlet