søndag den 8. januar 2012




































Weekenden er brugt på afslapning, dog havde jeg lige en lille aftensvagt lørdag, men det var som altid hyggeligt at
være på arb. og kun et plus at kunne slutte sin vagt af med en bid sushi. I dag lavede jeg en rigtig god pastaret til
aftensmad. Retten var enkel og meget nem at gå til. Den bestod af pesto (ruccola, persille, hvidløg, pamesan og en
smule salt), kylling, ristede hasselnødder og ristet serrano. Det var virkelig godt, specielt med en flaske god rødvin
dertil. Håber I har haft en dejlig weekend.

4 kommentarer:

  1. Anonym20:43

    En af mine livretter er pasta med omtrent de samme ingredienser, som du nævner, det er bare godt!
    Næ, en aftenvagt med sushi som frynsegode lyder ikke helt dårligt!

    SvarSlet
  2. Gid jeg havde sushi på mit arbejde.. suk, drømme, drømme ;-)

    SvarSlet
  3. Det er alt for længe siden, jeg har spillet Matador!

    SvarSlet
  4. Sjovt som vores weekend har lignet hinanden! Men det er jo nogle ganske dejlige ting vi har brugt tiden på, så det kan man da godt forstå, ikk? ;)
    Lækker aftensmad og et glas rødvin dertil skal man slet ikke undervurdere;)

    Kh

    SvarSlet