fredag den 5. oktober 2012

TERMIN, MY A..


12 kommentarer:

  1. Jeg håber, du får din vilje i dag ;)

    SvarSlet
  2. Sikken fin mavse!

    SvarSlet
  3. Kom nu baby - kom nu baby!!!

    SvarSlet
  4. Eigh det er SÅ spændende..... Men som en kollega sagde til mig: de kommer lige på deres fødselsdag;) ja ja ja... Men nu kan det ikke vare længe. Rigtig meget held og lykke. KH KM

    SvarSlet
  5. Årh hvor er det spændende Maja!

    SvarSlet
  6. Uh hvor spændende - krydser fingre på dine vegne for en meget snarlig ankomst - kan godt huske hvor utålmodig jeg selv var begge gange terminen var lige oppe over ;)

    SvarSlet
  7. Haha, jeg følger spændt med!

    SvarSlet
  8. Jeg bliver altid så fascineret af gravide maver, og din er godt nok stor og fin. Håber snart lillesøster finder udgangen:O) Rigtig meget held og lykke med det hele!

    SvarSlet
  9. Tak for alle jeres søde svar :) Jeg slubrer dem i mig, hver og en. Dejlig weekend til jer.

    SvarSlet
  10. Anonym19:11

    haha hvor er du fin, så sjovt at se hvor stor forskel der er fra person til person af hvor stor maven bliver. Min veninde er i 8. måned nu og man kan nærmest ikke se det på hende. :-) Håber det er ved at være tid ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak ;) Det er virkelig meget forskelligt fra person til person. Min mor havde en lille fin mave, da hun ventede os søskende, men jeg tror at fordi jeg er så lille, så ser det så voldsomt ud og så er mit mavestykke også ret kort :)

      Slet