tirsdag den 7. august 2012

GO GO GO


























































Vi, eller dvs. Karla Gry har modtaget en fed SONY XPERIA GO og jeg kan lige love jer, den er et hit. Der bliver lyttet
til Justin Bieber (ja, så gik den ikke længere, freden er forbi), spillet spil og taget en MASSE billeder. Egentlig synes
jeg hun er for lille til at have sin egen mobil, så indtil hun bliver større, bliver den i hjemmet og kommer kun med,
når vi skal på tur. Den er god at have med på farten og da vi ofte tager på familie besøg i jylland, er det fedt at kunne
have denne lille sag med. Det bedste er, at den kan tåle vand, snavs og sand, hvilket gør den perfekt som børne tlf.
Og som I kan se, har hun hurtigt fundet ud af at sætte den til opladeren, lave tastaturkode mm. Den er meget nem
at betjene. Den har sørme også været med i bad, hvor der sjovt nok blev spillet "Where's my water" :)

Du kan læse mere her

Dette indlæg er sponsoreret.

7 kommentarer:

  1. Tillykke, hvordan er det kommet i stand?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg blev kontaktet, for at høre om vi ville afprøve deres produkt og dét ville vi godt :)

      Slet
  2. Ikke dårligt. Jeg er lige imponeret over, hvor teknologiske børn er i dag. Jeg kan altid få hjælp til at styre skolens smartboard af ungerne ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg tænker det samme. Hun er mere teknisk anlagt end jeg er!

      Slet
  3. Sådan en siger man da ikke nej til at teste ;) Virkelig smart at den kan tåle vand og sand!

    SvarSlet
  4. Det er sgu da sejt og så er du jo blevet kendt i blogland. En stor fjer lige i hatten til dig - velfortjent!

    SvarSlet
  5. Anonym00:26

    love to Skype with her while she isnaked in the bath, let her watch me jerkingoff for her

    SvarSlet